SPONSRA OSS

Den första upplagan av Teamsdagen Studio Online i höstas överträffade alla förväntningar. 2300 anmälda deltagare. Över 2600 unika tittare som spenderade i genomsnitt 102 minuter vardera. Över 2500 visningar på YouTube (7 veckor efter publicering). Och med ett snittbetyg på 4,3 av 5 från över 200 svarande deltagare kan vi inte annat än konstatera att Nordens största Teams-event –Teamsdagen var en succé. Det finns inga tecken på att intresset för Microsoft Teams börja avta, så för att tillfredsställa behovet av att lära sig mer om Teams planerar vi en ny Teamsdagen i vår.

Den andra upplagan kommer att gå av stapeln den 18:e mars 2021 och vi kommer fortsätta på den inslagna online-vägen med en tv-studioproducerad heldag från 3 parallella studios. Med programledare, föreläsningar, analyser, experter, paneldiskussioner mm.

Huvudsakligen på svenska och med 100% Teams-fokus. Målgruppen är fortsatt beslutsfattare, IT-proffs och slutanvändare i Norden. Ambitionsnivån skruvar vi upp ytterligare och ledorden kommer liksom tidigare vara; kvalité, innehåll, hållbarhet, mångfald och inkludering.

Vi bjuder in sponsorer att på olika sätt visa upp sig för den största Teams-intresserade publiken i Norden genom tre sponsorpaket. Paketen har lite olika innehåll och inriktning där vi hoppas att ni ska hitta något som passar er och er målgrupp.

Vissa paket är begränsade i antal och för att det ska bli en bra fördelning förbehåller vi oss rätten att välja mellan intresserade parter. Detta för att det ska bli en så bra och värdefull upplevelse
som möjligt för tittarna.

Vi tillämpar ”först till kvarn”-principen inom respektive kategori, och det är möjligt att teckna sig för flera paket.

Om ni är intresserade av att sponsra oss, fyll i formuläret så kontaktar vi er med mer information.